تغییر ذهنیت خلاق

قدم بیست و هفتم نکات مهم تغییر ذهنیت

برای شنیدن فایل صوتی قدم بیست و هفتم نکات مهم تغییر ذهنیت لطفا از طریق لینک ذیل اقدام بفرمائید.

سلام به همه دوستان عزیز امروز با قدم بیست و هفتم نکات مهم تغییر ذهنیت همراهتان هستم. دیگر این هفته بحث تغییر ذهنیت تمام می‌شود می‌خواهم یک مرور بکنم یک سری جملات و مفاهیمی که این مدت 26 جلسه با همدیگر بودیم را یک مرور بکنیم. به‌صورت تیتروار می‌گویم که مرور بشود و برود داخل ذهن شما، دقت کنید که یک مفهوم وقتی داخل ذهن ما باور می‌شود اما به اعتقاد پیدا می‌کنیم که تکرار بشود در تکرار هست که ما به موفقیت می‌رسیم. اول‌ازهمه ما باید بر ترس‌هایمان غلبه کنیم. باید جرئت پیدا بکنیم تغییر ایجاد کنیم در زندگی‌ خودمان

تغییر ذهنیت

شروع کنید و از تمسخر دیگران نترسید

از همین امروز باید یک دفتر برداریم و کار را  شروع کنیم. همه نکات منفی و مثبت در مورد تغییر ذهنیت را یاد داشت کنیم. تلاش کنیم. نکات منفی را حذف و نکات مثبت را تقویت کنیم. این را بدانید که اگر کاری را شروع کردید و دیگران مورد تمسخر قرارتان دادند مطمئناً آن کار موفق هست مطمئن باشید که آدم‌های حسود، ترسو و ضعیف اطرافتان زیاد هستند و خیلی تلاش می‌کنند و مانع شما خواهند شد برای اینکه موفق نشوید. ما در این دوره فهمیدیم.

حتماً باید از آدم‌های  نق زن و منفی دوری کنیم ما همه انرژی ۵ نفر اطراف خودمان را به خودمان جذب کنیم و کاملاً شبیه آنها می‌شویم. دقیقاً هم فرکانس با آنها کارها را انجام می‌دهیم، در زندگی اگر 5 تا دوست اطراف ما ورزشکارند ما ناخودآگاه به سمت ورزش تمایل پیدا می‌کنیم. اگر مذهبی‌اند ما مذهبی می‌شویم. اگر اهل کسب‌وکار و درآمدند ما ناخودآگاه به این سمت کشیده می‌شویم. ما تا الان یاد گرفتیم. اگر قیف زندگی را برعکس جلوی چشممان گذاشتیم دنیا را کوچک می‌بینیم باید قیف را برگردانیم باید با دوربین به دنیا نگاه کنیم با یک لنز کوچک و تمام وسعت دنیا را بزرگ‌تر کنیم نه کوچک‌تر

فهمیدیم مدرک دانشگاهی ما یک تخصص است و مهارت جهت کسب ثروت را باید یاد بگیرید

اگر سال‌هاست مدرک دانشگاهی‌تان را زیربغلتان زدید و فکر می‌کنید این مدرک قرار هست برایتان خلاقیت و پول و ثروت ایجاد بکند خوب تا حالا راه را اشتباه رفته‌اید اگر در آن شاخه تحصیلی که انجام داده‌اید خیلی به ان رشته علاقه دارید باید با جدیت باهاش برخورد کنید در آن شاخه باید فوق تخصص باشید.

 قرار هست ما آرام ‌آرام کارها را یاد بگیریم. قرار هست اطلاعاتمان آرام‌آرام زیاد بشود. من تا وقتی توی شهر کوچک مثل زاهدان زندگی می‌کردم بعد دانشگاه رفتم تهران همیشه تو تهران به خودم می‌گفتم. که چه جایی بود من زندگی می‌کردم برای اولین‌بار که از کشور خارج شدم ان وقت دیدم  تهران هم توش خبری نیست و هرچه کشورهای بیشتری را دیدم متوجه شدم. که چقدر انسان‌ها در جاهای باکیفیت‌تری زندگی می‌کنند. اگر من در زاهدان می‌ماندم و همانا یک کسب‌وکار را راه می‌انداختم به نظرتان امروز این ذهنیت را داشتم؟ حالا نهایتاً سالی دو بار هم مسافرت می‌رفتم تهران یا شهرهای دیگر

تغییر ذهنیت تغییر زندگی

تمام عمر برای کارهای انجام نداده حسرت نخورید

مطمئناً زندگی‌کردن و دیدن و بلند شدن، شروع کردن مهمه وگرنه خیلی از این حرف‌های بالقوه را همه در ذهنشان دارند اما بالفعلش نمی‌کنند. خیلی از آدم‌ها سال‌ها با آن ترسشان با آن قفس طلایی‌شان زندگی می‌کنند و همیشه هم هر موقع بنشینید در حال نق زدن و دنبال شمارش درآمد دیگران هستند آدم‌هایی که جرات کردند و ریسک کردند.

قرار شد ما نترس باشیم ولی ریسک غیرمنطقی هم انجام ندهیم. کمی دوراندیشی می‌کنیم،دانشمان را اضافه می‌کنیم، تجربیاتمان را زیادتر می‌کنیم توانمندی‌هایمان را زیادتر می‌کنیم و دل به دریا می‌زنیم. وقتی اصول اولیه شنا را یاد گرفتید. وقتی می‌آیید کنار استخر مربی از جلسه ششم و هفتم می‌گوید دیگر بپرید. اما خیلی از آدم‌ها هیچ‌وقت نمی‌پرند یواش در می‌روند یا هیچ‌وقت وارد 4 متری نمی‌شوند و هیچ‌وقت وارد قسمت عمیق استخر نمی‌شوند.

تغییر ساختار و ذهنیت های کودکی

هیچ‌وقت بیرون زندگی دیگران را با درون زندگی خودمان قرار نیست مقایسه بکنیم. خیلی مسائل ذهنی و پس‌زمینه‌های ذهنی که از کودکی و میان‌سالی (جوانی نوجوانی) وارد ذهنمان شدند. قرار نیست مانع حرکت ما شوند قرار نیست. ما خیلی وقت‌ها خودمان را با آدم‌های پایین‌تر از سطح خودمان مقایسه کنیم قرار شد ما فراوانی‌ها را ببینیم.

قرار شد ما ثروت و ارزش‌افزوده زیادی که در جامعه وجود دارد را ببینیم قرار شد خیلی تلویزیون تماشا نکنیم. وقتمان را به دیدن سریال‌ها و اخبار تلف نکنیم اصلاً هم قرار نیست. وقتی وارد کسب‌وکار فیزیکی یا مجازی به‌خصوص مجازی می‌شویم. خیلی به ایده‌ها و نظرهای تفکرات دیگران اهمیت قائل بشویم. اگر مورد تمسخر قرار گرفتیم. پس ما در مسیر موفقیت هستیم.

کلاً موفقیت برای آدم‌های ترسو نیست

موفقیت همیشه برای ادمهایی هست که بلند می‌شوند نمی‌ترسند و دل به دریا می‌زنند. اما مطمئناً باید توانایی داشته باشند هر موقع وارد مطب دکتر شدید همیشه با خودتان بگویید نوش‌جانش که این‌قدر درآمد دارد. او ۱۴ تا ۱۵ سال بعد از تحصیل دیپلم درس‌خوانده، او شب‌های خیلی زیادی را در بیمارستان‌ها شیفت بوده که ما راحت خواب بودیم بعضی موقع‌ها  دو روز پشت‌سرهم نخوابیده،

تو شیفت بوده، درس‌های خیلی زیادی خوانده، هر کتاب تخصصی رشته پزشکی تا 1000 صفحه بوده که همه را خوانده بارهاوبارها امتحان‌های مختلف داده آزمون جامع داده. بعد تخصص قبول شده بین هزاران نفر انسان دیگر تلاش کرده ولی خسته نشده تو مسیر از مبدأ به مقصد رسیده و امروز دارد درآمد کسب می‌کند امروز به جایگاهی رسیده که قرار است موفق‌تر بشود و منابع درآمدی بیشتری در بیاورد.

قرار شد ما فقط قله کوه یخ را نبینیم حتماً 90 درصد زیر آبش را هم ببینیم اگر بقیه توانستند پس ما هم می‌توانیم اگر دیگران توانستند در یک شاخه کاری موفق بشوند پس من هم می‌توانم این را تکرار کنید بگویید من برای رسیدن به هر قله‌ای باید قدم‌های کوتاه و کوتاه بردارم آرامش داشته باشم مسیر و هدفم را مشخص کنم و بروم جلو،اگر شما می‌خواهید تمام شهر را از بالای قله نزدیک شهر ببینید باید بروید و دل را به کوه بزنید تا قدم‌به‌قدم پیش بروید.

تغییر ذهنیت تغییر زندگی

برای مشکلات و سختی های مسیر آماده باشید

اگر زمستان هست لباس گرم همراهتان باشد اگر زمستان هست غذای گرم هم باید با خودتان بردارد اما وقتی که با قله برسید لذت تماشای پایین‌دست را خواهید داشت هرجا خسته شدید از دوستتان کمک بگیرید هرجا خسته شدید از مربیان کمک بگیرید هرجا تجهیزات کم داشتید از دوستانتان قرض بگیرید ولی بلند بشوید ما قرار هست حرکت کنیم تلاش کنیم به زمان فرصت بدهیم تا موفق بشویم.

از درس آینده ما سراغ بحث‌های حقوقی خواهیم رفت. یک‌هفته‌ای در مورد مسائل حقوقی صحبت می‌کنیم حالا ببینیم چقدر پیش می‌رویم. چون خیلی مهم است شاید اولین‌بار بشنوید بگویید مسائل حقوقی به کسب‌وکار چه ربطی دارد صبور باشید خیلی خاطره و داستان و تجربه برایتان دارم امیدوارم بازخورد بدهید از درس‌های 27 و 26 روز گذشته تا من بتوانم خدمات بهتری بدهم و درس‌ها را بهبود بدهم و کیفیت را بالاتر ببرم.

امیدوارم قدم بیست و هفتم نکات مهم تغییر ذهنیت

برای شما مفید بوده باشد. شما فارسی زبان عزیز از هر جای دنیا در مورد هر موضوعی از زندگی، کسب و کار و مهاجرت اگر تجربه دارید. برای من ارسال کنید. تا بنام خود شما و با امکان معرفی کسب وکار خودتان بر روی سایت سعید کاظمی بارگزاری کنم.برای مطالعه قدم بیست و ششم اینجا کلیک  کنید و برای مطالعه قدم بیست و هشتم اینجا کلیک کنید. همه گفتند. کلی سایت معتبر فروش تجهیزات دیجیتال هست. تو از یک شهر کوچک می خواهی سایت راه بندازی. من گفتم می شود و سایت دکونزو را شروع کردم. فروش چند میلیاردی در سال دوم، به من ثابت کرد می شود.

اگر علاقه مند هستید. که درسهای کامل آموزش کسب و کار به زبان ساده و رایگان بهره مند بشوید. اینجا کلیک کنید. روز خوبی داشته باشید. و اگر سوالی داشتید من در خدمتتان هستم. لطفا کامنت و ارسال بازخورد فراموش نکنید. من را به دوستان خودتان هم معرفی کنید. خیلی خوشحالم که با شما همراه هستم موفق و پیروز باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *