پیمانه درامدی

قدم نوزدهم پیمانه درآمدی

برای شنیدن فایل صوتی قدم نوزدهم پیمانه درآمدی از طریق لینک ذیل اقدام بفرمائید.

سلام به همه دوستان عزیز امروز با قدم نوزدهم پیمانه درآمدی در خدمت شما هستم. امیدوارم درس امروز را که گوش می‌دهید حتماً مرور درس‌های هفته گذشته را هم انجام دهید و خواهشی که دارم حتماً بازخورد و پیشنهاد بدهید. یکی از مسائلی را که هر کسب‌وکاری را موفق می‌کند این است که ان کسب‌وکار بازخورد بگیرد و نیازهای مشتری را بشناسد و مشکلات خود را درک کند تا بتواند بهبود مستمر داشته باشد. هیچ خدمتی از ابتدا کامل نبوده و هیچ‌وقت کامل نمی‌شود. و به‌مرورزمان با گرفتن بازخورد بهتر می‌شود.

پیمانه درامدی

قدم نوزدهم پیمانه درآمدی

اما بزارید از موضوع درس امروز فاصله نگیریم. امروز می‌خواهم ذهن شما را به سمت موضوعی به نام پیمانه درآمدی ببرم. بگذارید همین ابتدا یک مثال ساده بزنم. ما در جامعه مشاغل زیادی داریم، یک راننده تاکسی زحمتکش که ساعت‌های طولانی در روز کار می‌کند و می‌دانیم شغل واجب و موردنیاز جامعه است، شما وقتی صبح زود وارد ترمینال اتوبوس رانی، قطار و فرودگاه می‌شوید. در دمای سرد ابتدای صبح اگر این راننده‌های زحمتکش نباشند. باید استرس زیادی را تحمل کنید. اما بحثی که من با راننده‌های تاکسی دارم یا هر شغلی که با مبالغ جزئی کار می‌کنند و پیمانه درآمدی کوچکی دارند، این است که ؟

یک مثال برای پیمانه درآمدی:

این‌ها وقتی می‌خواهند خریدی برای خود انجام دهند با پیمانه درآمدی خود می‌سنجند.یعنی وقتی لباس 300 هزارتومانی می‌خواهند. بخرند حساب می‌کنند. که باید چند مسافر جابه‌جا کنند. چون پیمانه درآمدی آن‌ها کوچک است. اما یک پزشک جراح که روزانه 30 میلیون تومان درآمد دارد. وقتی می‌خواهد یک اتومبیل یک میلیارد تومانی را بخرد. می‌گوید این درآمد یک ماه من است. مطمئنا کیفیت زندگی هر نفر بر اساس ظرف درامدی یا پیمانه درامدی ان شخص مشخص می گردد.

ظرف درامدی

چه مسیری را برای آینده زندگی خود انتخاب کنیم؟

می‌خواهم این راه به شما بگویم. که اگر کسب‌وکاری راه انداخته‌اید و ابتدای راه هستید آن ظرفی را که انتخاب کرده‌اید بزرگ باشد.و به عبارتی به‌زحمت و تلاشش بی ارزد. یا اگر کسب و کاری دارید گوشه‌ یا نیچی از آن را بگیرید که صرف بیشتری دارد. به‌عنوان‌مثال اگر عکاسی دارید حساب کنید کدام شاخه عکاسی درآمد بیشتری دارد،

عکاسی خانواده، عکاسی تبلیغاتی برای فروشگاه‌ها و یا هر نوع عکاسی، لیست انواع عکاسی را می‌نویسید و حساب می‌کنید. برای کدام‌یک مردم پول بیشتری پرداخت کنند و شما نیز ارزش بیشتری برای آن قایلید. برای مثال به یک عکاس که مشاوره می‌دادم گفتم الان مردم‌دوست دارند داخل شبکه‌های اجتماعی عکس‌های باکیفیت از خودشان بگذارند و خودش هم قبول کرد که عکاسی انفرادی پیمانه درآمدی خوبی برای او ایجاد می‌کند.

علاقه و پیمانه درامدی را با هم در نظر بگیرید.

 شما هم خواهشی که دارم اگر کسب‌وکاری را راه‌اندازی نکرده‌اید و ابهام دارید که کدام را انتخاب کنید، آن را انتخاب کنید که جدای از داشتن علاقه، پیمانه درآمدی خوبی داشته باشد و یا اگر شغل خود را انتخاب کرده‌اید. آن شاخه‌ای از آن کسب‌وکار را انتخاب کنید که رقیب کمتری داشته باشد و آن شاخه منابع درآمدی بیشتری برای شما بیاورد. جوانان زیادی به من مراجعه می کنند. و علایق خودشان را به من می گویند. اما در بعضی مواقع مجبورم بهشون بگویم. این شغل با روحیات قوی و خوب کارآفرینی که تو داری، خیلی متناسب نیست. چون پیمانه درآمدی این شغل کم است. امیدوارم درس امروز برای شما مفید بوده باشد و بازخورد در سایت سعید کاظمی را فراموش نکنید.

امیدوارم قدم نوزدهم پیمانه درآمدی برای شما مفید بوده باشد. شما فارسی زبان عزیز از هر جای دنیا در مورد هر موضوعی از زندگی، کسب و کار و تحصیل اگر تجربه دارید. برای من ارسال کنید. تا بنام خود شما و با امکان معرفی کسب وکار خودتان بر روی سایت سعید کاظمی بارگزاری کنم.برای مطالعه قدم هجدهم اینجا کلیک کنید و برای مطالعه قدم بیستم اینجا کلیک کنید. اگر علاقه مند هستید. که درسهای کامل آموزش کسب و کار به زبان ساده و رایگان بهره مند بشوید. اینجا کلیک کنید. روز خوبی داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *