پرسش و پاسخ آزمون یازدهم

قدم  پنجاه و ششم و آزمون هشتم

قدم  پنجاه و ششم و آزمون هشتم

سلام و درود به همه دوستان عزیز همراه، سعید کاظمی هستم و با دوره رایگان نود قدم آموزش کسب‌وکار همراه شما عزیزان هستم. همان‌طور که در ابتدای دوره خدمت شما گفتم. بعد از هر شش قدم، یک مرور و پرسش‌وپاسخ داریم. خیلی پیچیده و سخت نیست. فقط لازم است. به سؤالات پاسخ بدهید. تا مطمئن شوید. مفاهیم را یاد گرفتید. فقط لازم است. ده تا پانزده دقیقه وقت بگذارید. پس با قدم پنجاه و ششم  و آزمون هتشم همراه من باشید.

برای هر درس تنها دو تا سه سؤال و در مجموع ۱۵ سؤال قراردادم. تا یک طوفان فکری در ذهن شما ایجاد گردد و مفاهیم کامل در ذهن شما ثبت گردد. وقتی ما پرسش‌وپاسخ را مطالعه می‌کنیم. ذهن ما کامل به موضوع مسلط می‌گردد. مخصوصاً با نوشتن موضوعات، پس با من همراه باشید تا پاسخ سؤالات قدم‌های چهل و سوم تا چهل و هشتم را با هم مرور کنیم.

همه ما با باور و اشتیاق به رویاهای خودمان می رسیم. اما صبر و حوصله نیاز اصلی می باشد.

۱- تعریف بازاریابی چیست؟

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

۲-آیا بازاریابی همان ویزیتوری و فروشندگی است؟  ————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

۳– نه مرحله بازاریابی از نظر دکتر روستا؟

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

۴–  بازاریابی درون‌گرا و برون‌گرا چیست؟

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

۵– اناوع بازاریابی برونگرا را توضیح دهید؟

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

۶–  چند نمونه کار از بازاریابی درونگرا را بفرمائید؟

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

۷– اصل مهم در بازاریابی درونگرا چیست؟

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

۸–  بازاریابی مستقیم چیست؟

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

۹– چرا بازاریابی مستقیم برای کسب و کارهای کوچک مهم است؟

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

۱۰-  تعریف  دیجیتال مارکتینگ چیست؟

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

۱۱–چند نمونه از ابزارهای مهم و اساسی دیجیتال مارکتینگ را بفرمائید ؟

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

۱۲– سوشیال مارکتینگ چیست؟

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

۱۳- اداب حضور در شبکه های اجتماعی برای بیزینس چیست؟

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

۱۴-آیا همه بیزینس ها به بازاریابی نیاز دارند؟

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

۱۵-بازاریابی قرار هست چه کمکی به بیزینس ما بکند؟

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

امیدوارم جواب‌های قدم  پنجاه و ششم  و آزمون هشتم  را کامل بدهید و آماده بشوید. برای ادامه قدم‌ها در سایت سعید  کاظمی و اگر علاقه دارید قدم پنجاه و پنجم  را مطالعه کنید. اینجا کلیک کنید. برای رفتن به قدم پنجاهم و هفتم اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *