سوالات واجد شرایط بودن اکسپرس اینتری کانادا

سوالات واجد شرایط بودن اکسپرس اینتری کانادا

خیلی خوشحالم که با سایت سعید کاظمی همراه من هستید. در شش مرحله قبلی کلی مطلب در زمینه مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری کانادا را برای شما عزیزان ترجمه و ارائه کردم. در اینجا کلی سوال و جواب را از سایت های معتبر و جهانی یا سایت های مهاجرتی ایرانی برای شما آماده کردم. امیدوارم برای شما مفید بوده باشد. پس در ادامه با مهمترین سوالات واجد شرایط بودن اکسپرس اینتری کانادا با من همراه باشید.

چگونه می توانم کد طبقه بندی شغلی ملی (NOC) خود را پیدا کنم؟

کد طبقه‌بندی مشاغل ملی (NOC) شماره‌ای است که شغل در سیستم رسمی طبقه‌بندی مشاغل کانادا در زیر آن فهرست شده است.

کجا می توانم شماره پروفایل اکسپرس اینتری یا کد اعتبار سنجی Job Seeker خود را پیدا کنم؟

می توانید این شماره ها را در یک پیام در حساب کاربری خود پیدا کنید. برای پیدا کردن آن:

وارد حساب کاربری خود شوید

به عنوان “مشاهده برنامه ها یا پروفایل های ارسال شده من” بروید

روی “بررسی وضعیت و پیام ها” کلیک کنید

به جدولی به نام “مطابقات” به پایین بروید

روی فلش روبروی پیام کلیک کنید – منوی کشویی با یک پیوند باز می شود

روی لینک کلیک کنید تا پیام PDF باز شود

تصویر “پیام های برنامه”، همانطور که در بالا توضیح داده شد.

می توانید شماره پروفایل را در بالای نامه PDF پیدا کنید (شماره 1 در مثال زیر). کد اعتبار سنجی جویای کار باید در بخش «ثبت نام در بانک کار» (شماره 2 در مثال) باشد.به عکس ذیل توجه کنید.

کد پروفایل اکسپرس اینتری

اگر کدی دریافت نکردید، ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد.

اگر شماره پروفایل وجود ندارد، باید با استفاده از فرم استعلام مورد خاص با ما تماس بگیرید.

کد مرجع شخصی من کار نمی کند. باید چکار کنم؟

اگر قبلاً شروع به ایجاد نمایه اکسپرس اینتری در حساب خود کرده اید، کد مرجع کار نخواهد کرد. برای ادامه پروفایل خود:

به بخش “مشاهده برنامه هایی که ارسال کرده اید” در بالای صفحه حساب خود بروید

خط را با نمایه اکسپرس اینتری خود انتخاب کنید

روی دکمه “ادامه پروفایل” کلیک کنید

اگر ایجاد نمایه خود را شروع نکرده اید، باید دوباره از طریق ابزار Come to Canada برای کد مرجع جدید بروید.

کد مرجع شخصی اکسپرس اینتری کانادا چیست؟

کد مرجع شخصی شما یک کد منحصر به فرد است که از طریق Come to Canada، ابزار واجد شرایط بودن آنلاین ما، به شما داده می شود. شما باید این کد را وارد کنید:

شروع یک درخواست آنلاین برای ویزای بازدید کننده، اجازه تحصیل یا کار یا اطلاعات خود را از Come to Canada به نمایه اکسپرس انتری منتقل کنید

پس از پاسخ به تمام سوالات موجود در ابزار، می توانید کد مرجع شخصی خود را در بالای صفحه نتایج خود بیابید.

شما باید آن را یادداشت کنید و یک نسخه از نتایج و/یا چک لیست خود را چاپ کنید. این کد فقط 60 روز از تاریخ دریافت آن معتبر است.

منظور شما از شغل اصلی برای درخواست اکسپرس اینتری چیست؟

شغل اصلی شما به معنای شغلی است که در آن (در ده سال گذشته) تجربه دارید و می خواهید در صورت دعوت به درخواست، درخواست مهاجرت خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

گر نام کاربری یا رمز عبور GCKey خود را گم کنم چه کار کنم؟

اگر رمز عبور GCKey خود را گم کرده اید، می توانید یک رمز عبور جدید ایجاد کنید. به صفحه ورود به سیستم GCKey بروید و پس از پاسخ دادن به سؤالات بازیابی رمز عبور که قبلاً هنگام ثبت نام برای GCKey تنظیم کرده اید، می توانید یک رمز عبور جدید ایجاد کنید.

اگر نام کاربری GCKey خود را گم کردید، باید یک GCKey جدید ایجاد کنید. اگر یک GCKey جدید ایجاد کنید، می توانید با پیوند دادن برنامه به حساب جدید خود به یک برنامه دسترسی داشته باشید.

GCKey رمز اکسپرس اینتری

من یک زبان مادری انگلیسی یا فرانسوی هستم. چرا باید در آزمون زبان برای اکسپرس اینتری شرکت کنم؟

کانادا همه را بدون توجه به زبان مبدأ، ملیت یا قومیت با استفاده از استانداردهای یکسان ارزیابی می کند.هر داوطلب باید یک آزمون استاندارد توسط یک شخص ثالث عینی شرکت کند. این برای اطمینان از ارزیابی مهارت های زبانی شما به روشی منصفانه و بی طرفانه است.حتی فردی از یک کشور انگلیسی زبان که انگلیسی را به عنوان زبان اول صحبت می کند، باید در آزمون شرکت کند.

به همین ترتیب، فردی از یک کشور فرانسوی زبان که فرانسوی را به عنوان زبان اول صحبت می کند، باید در آزمون شرکت کند.شما باید نتایج زبان شخص ثالث را برای همه برنامه های تحت Express Entry ارسال کنید. شما باید نتایج آزمون(های) خود را در نمایه اکسپرس اینتری خود وارد کنید.آزمون های زبان برای برنامه های مهاجرت ماهر ما برای سال ها مورد نیاز بوده است. درباره آزمون زبان بیشتر بدانید.

چگونه می توانم گواهی صلاحیت از یک نهاد استانی، منطقه ای یا فدرال برای برنامه تجارت ماهر فدرال دریافت کنم؟

در کانادا، استان ها و مناطق  مسئولیت آموزش و پرورش، از جمله کارآموزی در مشاغل ماهر را بر عهده دارند. معمولاً درمورد استانداردها و شرایط مورد استفاده برای ارزیابی و شناسایی اعتبارات خارجی برای معاملات خاص تصمیم می گیرند.

نهاد نظارتی که تجارت در یک استان یا منطقه را اداره می کند.باید آموزش، تجربه تجاری و مهارت های شما را ارزیابی کند و بعدتصمیم می گیرد که آیا شما واجد شرایط نوشتن یک آزمون برای دریافت گواهی هستید یا خیر

برای دریافت گواهی صلاحیت، شما احتمالاً برای نوشتن آزمون گواهینامه باید به طور فیزیکی به استان یا منطقه خاصی بروید.ممکن است به یک کارفرما در کانادا نیاز داشته باشد تا قبل از اینکه اجازه نوشتن امتحان را بگیرید، به شما آموزش و تجربه کاری بدهد

اگر تجارت شما توسط یک استان یا منطقه (مثلاً مکانیک هواپیما) تنظیم نشده باشد، ممکن است تحت نظارت فدرال باشد. مرکز اطلاعات کانادایی برای اعتبارنامه های بین المللی اطلاعاتی را در مورد ارزیابی اعتبار برای تمام معاملات تحت نظارت در کانادا ارائه می دهد.برای اطلاعات بیشتر با نهاد نظارتی استانی، منطقه ای یا فدرال تماس بگیرید.

توجه: تکمیل مشخصات اکسپرس اینتری اولین قدم برای مهاجرت دائم به کانادا به عنوان یک کارگر ماهر است. تکمیل نمایه اکسپرس انتری تضمینی برای دریافت دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم نیست. دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم بر اساس امتیاز و رتبه شما در استخر اکسپرس انتری با استفاده از سیستم رتبه بندی جامع است.

مشخص شد که واجد شرایط اکسپرس اینتری نیستم و نمی توانم پروفایل خود را تغییر دهم. چکار کنم؟

اگر مشخص شد که واجد شرایط نیستید، باید یک نمایه جدید ایجاد کنید. یک نمایه واجد شرایط دیگر معتبر نیست، بنابراین نمی‌توانید آن را تغییر دهید، حتی اگر اطلاعات جدیدی داشته باشید.

شما همچنان باید الزامات اکسپرس انتری را که در محل وجود دارد برآورده کنید. بنابراین، مگر اینکه در نمایه اول خود اشتباهی مرتکب شده باشید یا شرایط شما تغییر کرده باشد (مثلاً نتایج آزمون زبان جدید دارید، اکنون تجربه کاری بیشتری دارید و غیره)، احتمال زیادی وجود دارد که دوباره واجد شرایط نباشید.می توانید شرایط را مرور کنید تا ببینید کدام یک را رعایت نکرده اید. این می تواند به شما کمک کند که برای برآورده کردن شرایط چه کاری انجام دهید تا بتوانید دوباره درخواست دهید.

آیا می توانم تجربه کاری دانشجو را در شرایط کاری اکسپرس اینتری حساب کنم؟

بستگی به محل کار و تحصیل شما دارد. معمولا تجربیات کار در زمان دانشجوئی در کانادا مورد قبول قرار نمی گیرد. برای واجد شرایط بودن برای اکسپرس اینتری، باید حداقل شرایط لازم برای 1 یا چند برنامه اکسپرس اینتری را داشته باشید. این شامل الزامات سابقه کار نیز می شود.

استفاده از تجربه کاری دانشجویی برای حداقل شرایط

برنامه کارگران ماهر فدرال

تجربه کاری دانشجویی که در حین تحصیل در کانادا یا خارج از کشور به دست آورده اید، به عنوان حداقل الزامات برنامه کارگر ماهر فدرال به حساب می آید، اگر کار:

از طریق دستمزد یا پورسانت پرداخت می شد

مستمر بودن (بدون شکاف در اشتغال) و تمام الزامات دیگر برنامه را برآورده کنید.این شامل شرایط همکاری و کارآموزی می شود.

تجربه کار کانادایی برای شما خیلی مفید خواهد بود. اما تجربه کار دانشجویی جزو حداقل شرایط لازم برای تجربه کار در کانادا یا برنامه مشاغل ماهر فدرال محسوب نمی شود.

چگونه تجربه کاری دانشجویی بر رتبه پروفایل شما تأثیر می گذارد؟

تجربه کاری کانادایی که در زمانی که دانشجوی تمام وقت بودید به‌حساب نمره‌ای که برای رتبه‌بندی پروفایل استفاده می‌شود، نمی‌شود.

تجربه کاری که به عنوان یک دانشجوی تمام وقت در خارج از کانادا به دست می آید در امتیازی که برای رتبه بندی نمایه شما استفاده می شود به حساب می آید.

من با مجوز کار پس از فارغ التحصیلی در کانادا کار می کنم. آیا به ارزیابی تأثیر بازار کار نیاز دارم؟

لازم نیست.اگر در کانادا با مجوز کار پس از فارغ التحصیلی کار می کنید، و یک پیشنهاد شغلی معتبر دارید، کارفرمای فعلی شما باید LMIA دریافت کند اگر:    برای برآورده کردن الزامات برنامه برای FSWP یا FSTP و به یکی نیاز دارید. شغل شما مستثنی نیست

اگر شغلی معاف است، به این معنی است که کارفرمای شما برای حمایت از پیشنهاد شغلی شما به LMIA نیاز ندارد.اگر تحت تجربه کار کانادایی دعوت شده اید، برای برآورده کردن شرایط برنامه نیازی به LMIA ندارید.

اما، یک پیشنهاد شغلی معتبر که توسط LMIA پشتیبانی می‌شود، می‌تواند امتیاز بیشتری را تحت سیستم رتبه‌بندی جامع به شما بدهد. این می تواند شانس شما را برای دعوت به درخواست افزایش دهد. بنابراین در این صورت، کارفرمای شما ممکن است بخواهد LMIA دریافت کند، حتی اگر برای واجد شرایط بودن به آن نیاز نداشته باشید.برای مهاجرت دائمی به کانادا به عنوان کارگر ماهر، باید مشخصات اکسپرس انتری را تکمیل کنید.

مهاجرت به کانادا
مهاجرت به کانادا

من با مجوز کار معتبر در کانادا کار می کنم. آیا این به عنوان یک پیشنهاد شغلی محسوب می شود؟

خیر، مجوز کار یک پیشنهاد شغلی نیست. پیشنهاد کار در صورتی معتبر است که کارفرمای فعلی یا آینده شما: پیشنهاد کتبی داده است که در صورت پذیرفته شدن به عنوان مقیم دائم و غیر فصلی، یک سال یا بیشتر به شما یک کار تمام وقت و غیر فصلی بدهد.

دارای ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) مثبت از Employment and Social Development Canada (یا این شغل معاف از LMIA است)

چه در کانادا کار کنید چه نباشید، این درست است.

تنها دو دلیل وجود دارد که کارفرمایی که به شما پیشنهاد شغلی می دهد نیازی به دریافت LMIA جدید ندارد:

اگر قبلاً با مجوز کار بر اساس آن LMIA برای آنها کار می کنید

اگر در شغلی کار می کنید که نیازی به LMIA ندارد.

از کجا می توانم یک ارزیابی اعتبار آموزشی (ECA) دریافت کنم؟

شما می توانید ECA را در هر یک از سازمان های تعیین شده دریافت کنید. ما فقط ارزیابی های این سازمان ها را می پذیریم.

وقتی تحصیلات شما را ارزیابی می کنند، گزارشی به شما می دهند که به شما می گوید تحصیلات شما در کانادا با چه میزانی است.

ما فقط ارزیابی‌هایی را می‌پذیریم که در یا بعد از تاریخی که سازمان‌ها برای انجام گزارش‌های ECA برای اهداف مهاجرت تعیین شده‌اند، صادر شده‌اند. اگر قبل از آن تاریخ گزارشی دریافت کردید، با سازمان تماس بگیرید تا ببینید آیا آن را مجدداً صادر می‌کند یا خیر.

ارزیابی بیشتر آموزش های خارجی :

شما باید از یک سازمان در لیست ما استفاده کنید. اگر سازمانی در این لیست نباشد، ارزیابی از آنها را نخواهیم پذیرفت.

 ارزیابی برای پزشکان متخصص و پزشک عمومی برای مهاجرت به کانادا؟

در صورتی که شغل اصلی شما پزشک متخصص کد NOC 2016 3111

برای پزشک عمومی و پزشک خانواده کد NOC 2016 3112

ارزیابی برای داروسازان جهت مهاجرت به کانادا؟

ایا داروساز هستید (NOC کد 3131)، جایی که باید گزارش خود را دریافت کنید بستگی به شغل شما دارد.

اگر به مجوز فعالیت نیاز دارید، باید گزارش خود را از هیئت بررسی داروسازی کانادا (تعیین شده در 6 ژانویه 2014) دریافت کنید. اگر از بیماران در یک مراقبت می کنید، این برای شما صدق می کند.

داروخانه بیمارستان

مرکز مراقبت طولانی مدت

داروخانه عمومی

اگر برای شغل خود به مجوز نیاز ندارید، می توانید ارزیابی خود را از هر سازمان تعیین شده ECA دریافت کنید. این شامل مشاغلی می شود که ممکن است به مدرک داروسازی نیاز داشته باشید، اما ممکن است نیازی به داشتن مجوز برای فعالیت نداشته باشید، مانند

کارهای دولتی

یا صنعت داروسازی

با نهاد نظارتی استانی که قصد دارید در آن زندگی کنید تماس بگیرید تا دریابید که آیا برای تمرین به مجوز نیاز دارید یا خیر

چگونه می توانم سطح معیار زبان کانادایی (CLB) خود را با نتایج آزمون خود پیدا کنم؟

می‌توانید سطح CLB نتایج آزمون زبان خود را برای CELPIP، IELTS یا TEF با نمودارهای معادل آزمون زبان ما پیدا کنید.

سطح CLB چیزی است که در درخواست اقامت دائم خود استفاده خواهید کرد.

آیا باید برای اکسپرس انتری مدرکی مبنی بر توانایی مالی ارائه کنم؟

از شما خواسته می شود که در پروفایل اکسپرس اینتری خود مقدار پولی را که برای اقامت در کانادا نیاز دارید وارد کنید. این نشان می‌دهد که می‌توانید از خود و هر خانواده‌ای که با شما به کانادا می‌آیند حمایت کنید، و به ما کمک می‌کند ارزیابی کنیم که برای کدام برنامه‌ها ممکن است واجد شرایط باشید.

شما فقط در صورتی باید شرایط مورد نیاز وجوه تسویه حساب را برآورده کنید که برای برنامه ای که شما دعوت شده اید درخواست کنید اعمال شود. اگر از شما برای درخواست تحت برنامه کارگران ماهر فدرال یا برنامه مشاغل ماهر فدرال دعوت شده اید، باید نشان دهید که الزامات بودجه تسویه حساب را برآورده می کنید، مگر اینکه:در حال حاضر مجاز به کار در کانادا هستند و یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرما در کانادا داشته باشید.

برای اثبات، باید از هر بانک یا مؤسسه مالی که در آن پول نگهداری می کنید نامه های رسمی دریافت کنید.

نامه (ها) باید فهرست شود:کلیه حسابهای جاری بانکی و سرمایه گذاری یا بدهی های معوق مانند بدهی کارت اعتباری و وام

توجه: اگر برای درخواست تجربه کار کانادایی دعوت شده اید، نیازی به تامین بودجه مورد نیاز ندارید.

این سیستم در حال حاضر از همه متقاضیان می خواهد که سند اثبات قدرت مالی را ارائه دهند. اگر نیازی به ارائه مدرکی مبنی بر وجوه ندارید، باید نامه‌ای را بارگذاری کنید که در آن توضیح دهد که یا برای درخواست تجربه کار در کانادا دعوت شده‌اید یا اینکه یک پیشنهاد شغلی معتبر دارید.

چرا برای پیشنهاد شغلی ام در اکسپرس اینتری امتیاز نگرفتم؟

برای دریافت امتیاز از سیستم رتبه بندی جامع برای یک پیشنهاد شغلی در اکسپرس انتری، کارفرمای شما معمولاً نیاز به ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) دارد.

شما باید فقط به این سوال پاسخ دهید که “آیا [نام شما] پیشنهاد شغلی در کانادا دارد؟” اگر:

یک کارفرمای کانادایی (یا حداکثر دو نفر برای برنامه تجارت ماهر فدرال) به شما یک کار تمام وقت و غیر فصلی برای یک سال یا بیشتر پیشنهاد داده است.

که پیشنهاد شغلی توسط LMIA، OR پشتیبانی می شود

این شغل از نیاز به LMIA معاف است.اگر در حال حاضر در کانادا مشغول به کار هستید اما شغلی به شما پیشنهاد نشده است که توسط LMIA پشتیبانی می شود (یا از نیاز به آن معاف هستید)، باید:

پاسخ “نه” و    یک حساب Job Match در Job Bank ایجاد کنید.

توجه: از 1 ژانویه 2015 تا 19 نوامبر 2016، پیشنهادهای شغلی که نیازی به LMIA نداشتند برای اکسپرس اینتری معتبر تلقی نمی شدند. ما اکنون پیشنهادهای شغلی خاصی را می‌پذیریم که نیازی به LMIA ندارند.

من در استخر اکسپرس اینتری هستم. چگونه می توانم به دنبال کار در کانادا باشم؟

توجه: از 6 ژوئن 2017، اکنون ایجاد حساب Job Match در Job Bank اختیاری است.برای شروع جستجوی کار، می توانید. یک حساب Job Match با Job Bank کانادا ایجاد کنید.با استفاده از هیئت های شغلی بخش خصوصی، خود را به کارفرمایان در کانادا ارتقا دهید.وقتی در استخر اکسپرس اینتری هستید می توانید از هر دو استفاده کنید. هنگامی که به کانادا آمدید، اگر همچنان نیاز به یافتن شغل دارید، می توانید به استفاده از این خدمات ادامه دهید.

بانک کار کانادا چیست؟

حساب Job Match با Job Bank ابزاری آنلاین و آسان است که به شما کمک می‌کند تا شما را با کارفرمایانی که به دنبال کارگرانی با مهارت‌های شما هستند هماهنگ کنید. برای انجام این کار:

به صفحه ورود به سیستم Job Match بروید

روی “ثبت نام اکنون!” کلیک کنید. دکمه

اعلامیه حریم خصوصی را بخوانید و در صورت موافقت روی «موافقم» کلیک کنید

دستورالعمل ها را برای ایجاد یک حساب دنبال کنید

برای ایجاد یک حساب Job Match به شماره نمایه اکسپرس اینتری و کد تأیید اعتبار جستجوگر کار نیاز دارید.

تابلوهای کار

تابلوهای شغلی بخش خصوصی خدمات آنلاینی هستند که مشاغل را تبلیغ می کنند و ابزارهایی برای یافتن کار در اختیار شما قرار می دهند. برخی رایگان هستند و برخی دیگر هزینه کمی دارند. تحقیق کنید تا یکی را پیدا کنید که مناسب شما باشد.

اکسپرس اینتری کانادا
چه کسانی واجد شرایط اکسپرس اینتری کانادا هستند؟

زیر 30 سال باشد. داشتن حداقل مدرک لیسانس یا فوق لیسانس. توانایی نشان دادن مهارت متوسط ​​تا بالا در زبان انگلیسی و/یا فرانسوی (معیار زبان کانادایی [CLB] سطح نهم یا بالاتر) حداقل سه سال تجربه کاری ماهر داشته باشند.

آیا اکسپرس اینتری اقامت دائم دارد؟

اکسپرس انتری راه اصلی دولت کانادا برای ارائه اقامت دائم به کارگران ماهر است. نامزدهای واجد شرایط مشخصات خود را در وب سایت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) ارسال می کنند.

چند امتیاز برای اکسپرس اینتری نیاز دارید؟

67 اشاره می کند.شما باید حداقل 67 امتیاز از 100 را داشته باشید تا بتوانید تحت برنامه اکسپرس انتری درخواست دهید. فرآیند اکسپرس اینتری کانادا از یک سیستم امتیازی برای طبقه بندی متقاضیانی که به دنبال اقامت در کانادا هستند پیروی می کند. امتیازها بر اساس سیستم رتبه بندی جامع یا CRS به مشتریان تعلق می گیرد.

چگونه می توانم 67 امتیاز برای روابط عمومی کانادا کسب کنم؟

ماشین حساب 67 امتیازی مهاجرت به کانادا 2022

از 100 نمره 67 بگیرید.

برنامه کارگران ماهر فدرال (FSWP))

نمره زبان – حداکثر 28

تحصیلی – حداکثر 25

تجربه کاری – حداکثر 15

سنی – حداکثر 12

استخدام ترتیب داده شده – حداکثر 10.

سازگاری – حداکثر 10

ساده ترین راه برای مهاجرت به کانادا چیست؟

ساده ترین راه ها برای مهاجرت به کانادا در سال 2022

شماره 1 – اکسپرس اینتری اکسپرس اینتری سریع ترین و محبوب ترین برنامه مهاجرتی کانادا است. …

شماره 2 – برنامه های نامزد استانی. در طول همه‌گیری، استان‌ها به انتخاب کارگران خارج از کشور برای اقامت دائم کانادا ادامه دادند.

شماره 3 – مهاجرت تجاری

شماره 4 – حمایت مالی

PNP یا Express Entry کدام بهتر است؟

در نهایت، بهترین گزینه برای یک نامزد ورود به استخر اکسپرس اینتری است. ورود به استخر رایگان است و به آنها شانس بیشتری برای دریافت ITA از دولت فدرال، یا دعوت از یک استان یا منطقه برای دریافت اقامت دائم از طریق PNP خود می دهد.

محدودیت سنی اکسپرس اینتری به کانادا چقدر است؟

بهترین سن برای مهاجرت به کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری بین 20 تا 29 سالگی است زیرا می توانید بین 100 تا 110 امتیاز CRS کسب کنید. در زیر نحوه تأثیر سن شما بر درخواست ویزای کانادا را به تفکیک مشاهده می کنید.

فرایند مهاجرت به کانادا
فرایند مهاجرت به کانادا
برای PR 2022 کانادا چند امتیاز لازم است؟

انتظار می‌رود که اکثر متقاضیانی که در سال 2020 ITA دریافت می‌کنند، به امتیاز CRS در حدود 470 امتیاز نیاز دارند، که تعداد قابل توجهی از متقاضیان را قادر می‌سازد تا بدون پیشنهاد شغلی یا نامزدی تحت برنامه مهاجرت استانی، پذیرش دائمی در کانادا دریافت کنند.

آیا کانادا اکسپرس اینتری را متوقف کرده است؟

ماه گذشته، IRCC طرح سطوح مهاجرتی جدید خود را 2022-2024 اعلام کرد، که پذیرش اکسپرس انتری را در سال‌های 2022 و 2023 کاهش می‌دهد تا این بخش بتواند تمام درخواست‌های برنامه TR2PR را طی این 2 سال پردازش کند. این امر اکسپرس اینتری را به دومین مسیر پیشرو پذیرش کلاس اقتصادی پس از PNP منتقل می کند.

کدام استان در کانادا برای زندگی بهتر است؟

چهار استان برتر در کانادا برای مهاجران جدید

انتاریو انتاریو محبوب ترین استان برای مهاجران جدید است که به کانادا می آیند. …

بریتیش کلمبیا. بریتیش کلمبیا که در سواحل غربی کانادا واقع شده است به خاطر چشم اندازهای طبیعی زیبایش شناخته شده است. …

کبک

آلبرتا

چگونه می توانم امتیاز خود را برای مهاجرت به کانادا افزایش دهم؟

راه های زیادی وجود دارد که می توان امتیاز را در زمانی که یک نامزد در استخر اکسپرس اینتری است افزایش داد:

نامزدی استانی دریافت کنید.

یک پیشنهاد شغلی دریافت کنید.

یک کارشناس استخدامی استخدام کنید.

تحصیلات خود را تقویت کنید

با همسر یا شریک خود درخواست می دهید؟

تجربه کاری خود را افزایش دهید

مهارت های زبانی خود را بهبود بخشید

برای مهاجرت به کانادا چه مقدار پول نیاز دارید؟

به طور کلی، به عنوان یک متقاضی فردی، برای مهاجرت به کانادا به حدود 15500 دلار کانادا نیاز دارید. زوج ها به حدود 21000 دلار کانادا نیاز دارند در حالی که خانواده های دارای فرزند بین 25000 تا 30000 دلار کانادا نیاز دارند.

آیا نمره 7 در آیلتس برای کانادا خوب است؟

کانادا یکی از مقاصد برتر تحصیل در خارج از کشور در کنار بریتانیا، ایالات متحده و استرالیا بوده است. “حداقل نمره آیلتس مورد نیاز برای روابط عمومی کانادا CLB 7 و حداقل 6.0 در هر جزء از آزمون یعنی بخش های گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن آیلتس است.”

حداقل امتیاز برای PNP چقدر است؟

امتیاز مورد نیاز برای بخش محبوب Skilled Worker Overseas بین 681 تا 720 امتیاز در قرعه کشی های اخیر MPNP است.

انواع روش مهاجرت در کانادا کدام است؟

قوانین مهاجرتی کانادا درخواست های ویزای اقامت دائم را در چهار دسته اصلی در نظر می گیرد.

مهاجران اقتصادی

کارگر ماهر

تجربه کار کانادایی

تجارت یا سرمایه گذاری

پاسپورت کانادا
چه کسی می تواند من را در کانادا اسپانسر کند؟

همسر یا. شریک عرفی یا زناشویی یا. فرزندان تحت تکفلی که فرزند وابسته ندارند.

اگر 18 سال یا بیشتر دارید، می توانید از اقوام خاصی حمایت مالی کنید:

شهروند کانادایی یا شخصی که در کانادا به عنوان یک هموطن تحت قانون کانادا ثبت نام کرده است یا مقیم دائم کانادا است.

آیا می توانم قامت دائم دو کشور را داشته باشم؟

بله، شما می توانید برای اقامت دائم بیش از یک کشور به طور همزمان درخواست دهید. این مشابه درخواست ویزا برای سفر به بیش از یک کشور است. با این حال، پس از اعطای اقامت دائم توسط یک کشور، ممکن است مشمول شرایط اقامت فیزیکی آن کشور باشید.

آیا می توانم برای 2 استان کانادا اقدام کنم؟

بله، شما می توانید برای چندین برنامه PNP درخواست دهید، اما اگر PNP بیش از یک استان را دریافت کنید، باید انتخاب کنید که در کدام استان می خواهید آن را انتخاب کنید و درخواست بیش از یک استان برای شما هزینه دارد

آیا PNP اقامت دائم را تضمین می کند؟

نامزدی استانی اقامت دائم را تضمین نمی کند. قبل از اینکه CIC وضعیت اقامت دائم را تأیید کند، الزامات قانونی وجود دارد که یک فرد باید در رابطه با سلامت، امنیت و صحت اسناد رعایت کند.

دریافت PR Express Entry چقدر طول می کشد؟

6 ماه

ما اکثر درخواست‌های اکسپرس اینتری را ظرف 6 ماه یا کمتر از دریافت درخواست کامل شما پردازش می‌کنیم

آیا می توانم برای اکسپرس اینتری بدون سابقه کار اقدام کنم؟

آیا می توانم یک پروفایل اکسپرس اینتری را قبل از داشتن یک سال تجربه کاری تکمیل کنم؟ خیر، در این مورد نباید نمایه اکسپرس اینتری را تکمیل کنید. اگر یک سال تجربه کامل نداشته باشید، سیستم شما را واجد شرایط نمی‌بیند

آیا می توانم همزمان برای PNP و Express Entry درخواست بدهم؟

شما نمی توانید از این نامزدی برای اکسپرس اینتری استفاده کنید. این اطلاعات برای متقاضیان برنامه نامزد استانی (PNP) است که از طریق اکسپرس اینتری درخواست می دهند. اگر استان یا منطقه ای شما را از طریق جریان اکسپرس اینتری نامزد کند، در گواهی نامزدی شما فهرست می شود.

آیا برای PNP به آیلتس نیاز داریم؟

باید آیلتس برای ویزای PR کانادا 2022 داشته باشید.بهترین نمره آیلتس مورد نیاز برای روابط عمومی کانادا 10 باند برای کسب 32 تا 34 امتیاز CRS است. نمره ایده آل آیلتس مورد نیاز برای روابط عمومی کانادا 6 باند است که شما را واجد شرایط PNP می کند. اخذ آیلتس برای مهاجرانی که می خواهند به کانادا مهاجرت کنند اجباری است

تفاوت بین اکسپرس اینتری و PR چیست؟

اگر یک پروفایل برای اکسپرس اینتری پر کنید، درخواست شما بر اساس یک سیستم امتیاز رتبه بندی می شود. اگر رتبه بالایی دارید، از شما دعوت می شود تا به عنوان یک مهاجر ماهر برای اقامت دائم درخواست دهید. پس از درخواست، درخواست روابط عمومی شما ظرف 6 ماه آینده بررسی خواهد شد

چقدر طول می کشد تا PR به کانادا از طریق اکسپرس اینتری با یک دسته PNP استانی برسد؟

6 ماه(در حالی که میانگین زمان پردازش برای درخواست اقامت دائم ارسال شده از طریق اکسپرس اینتری 6 ماه است، درخواست مبتنی بر کاغذ به طور متوسط ​​در 18 ماه پردازش می شود)

چگونه می توانم بدون پیشنهاد شغلی PNP دریافت کنم؟

جریان OINP Express Entry HCP مسیر حیاتی برای درخواست نامزدی در OINP بدون هیچ پیشنهاد کاری است. اگر یک حساب ورودی سریع دارید (با امتیاز CRS بالاتر از 400)، OINP می تواند برای شما اعلان علاقه (NOI) برای درخواست برای نامزدی OINP صادر کند.

آیا گرفتن PR کانادا دشوار است؟

اگر پول دارید، پس از طریق این مسیر، دریافت PR در کانادا بسیار آسان است. این دسته هم برای صاحبان مشاغل و هم برای مدیران کسب و کار در کشورهای خارجی که به دنبال راه اندازی کسب و کار در کانادا هستند مناسب است. برای این کار، می توانید از طریق ویزای استارت آپ یا برنامه های مهاجرت تجاری استانی اقدام کنید.

بهترین سن برای مهاجرت چه سنی است؟

مهاجرت قبل از 30 سالگی آسان تر است.یافتن شغل و تسویه حساب با تمام امکانات رفاهی موجود شما می تواند یک چالش باشد. در حالی که مهاجرت پس از رسیدن به 30 سالگی امکان پذیر است، اما برای افراد زیر این سن، کار بسیار راحت تر خواهد بود.

آیا می توانم بعد از 35 سالگی در کانادا تحصیل کنم؟

بله، تو میتونی. تحصیل محدودیت سنی ندارد. شما فقط باید هم شرایط تحصیلی و هم شرایط مهاجرت را داشته باشید. اگر به دنبال تحصیلات تکمیلی هستید، نوشتن GRE یا GMAT که برای شما مفیدتر است مفید خواهد بود.

آیا اکسپرس اینتری به شما PR می دهد؟

تکمیل نمایه اکسپرس انتری تضمینی برای دریافت دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم نیست. دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم بر اساس امتیاز و رتبه شما در استخر اکسپرس انتری با استفاده از سیستم جامع رتبه بندی خواهد بود.

نمره اکسپرس انتری خوب چقدر است؟

برای اینکه ابتدا واجد شرایط دریافت ویزای PR از طریق سیستم اکسپرس انتری شوید، به امتیاز 67 از 100 نیاز دارید. هنگامی که واجد شرایط بودن شما ثابت شد، باید یک امتیاز عالی CRS نیز داشته باشید. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه می توانید به این هدف دست یابید. حداکثر امتیاز در سیستم CRS 1200 است. توضیحات سایت سعید کاظمی این امتیاز حداقل مورد نیاز است. برای افزایش شانس بهتر است. به فکر کسب بیشترین امتیاز باشید. چون رقابت بسیار سنگین می باشد. شما باید با بهترین نخبه های دانشگاهی و متخصص رقابت می کنید.

مراحل مهاجرت به کانادا
مراحل مهاجرت به کانادا
ارزان ترین استان برای زندگی در کانادا کدام است؟

نیوبرانزویک: ارزان ترین استان برای زندگی در کانادا.

نیوفاندلند و لابرادور – کبک – جزیره پرنس ادوارد – مانیتوبا –  نوا اسکوشیا – آلبرتا – ساسکاچوان

آیا می توانم ملک را به عنوان مدرکی برای اثبات تمکن مالی برای کانادا نشان دهم؟

شما باید ثابت کنید که پولی که دارید به راحتی در دسترس شماست. این به معنای عدم وجود حقوق صاحبان سهام، و عدم قرض گرفتن پول از شخص دیگری است. با این حال، می‌توانید از وجوه موجود در یک حساب مشترک با همسرتان به عنوان مدرکی استفاده کنید که اگر همراه شما باشد.

آیا می توانم تمام استان ها را در اکسپرس اینتری انتخاب کنم؟

بیشتر، اگر می‌خواهید در پروفایل اکسپرس اینتری خود به دو استان علاقه نشان دهید، می‌توانید استان‌هایی را که می‌خواهید برای نشان دادن علاقه به یک پروفایل اکسپرس اینتری انتخاب کنید.

آیا می توانیم PR کانادایی بخریم؟

بله می توانید با سرمایه گذاری، سرمایه گذاران و خانواده نزدیک آنها می توانند با رعایت پنج معیار انتخاب دولتی زیر، اقامت دائم کانادا را به دست آورند: شما باید تجربه تجاری مرتبط را، همانطور که در مقررات تعریف شده است، نشان دهید.

گرم ترین استان کانادا در زمستان کجاست؟

ویکتوریا، بریتیش کلمبیا

ویکتوریا، بریتیش کلمبیا، عنوان گرم ترین استانهای کانادا در طول زمستان را دارد. میانگین روزانه حداکثر به 9 درجه سانتیگراد می رسد و کمترین مقدار در شب فقط به حدود 4 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. میانگین بارش برف سالانه 25 سانتی متر است. ویکتوریا تنها یک روز در سال دارد که دمای هوا به زیر صفر می رسد

آیا می توانم پروفایل اکسپرس اینتری را بدون آیلتس باز کنم؟

بله، شما می توانید یک نمایه اکسپرس اینتری ایجاد کنید، و حتی یک دعوت نامه برای درخواست (ITA) بدون آیلتس دریافت کنید، اما همچنان باید یکی از چهار آزمون زبان پذیرفته شده را انجام دهید.

معایب زندگی در کانادا چیست؟

کانادا واقعاً سرد می شود

رفت و آمد بین شهرها خیلی مشکل است. فاصله ها خیلی زیاد و هزینه حمل و نقل بسیار بالا است.

زندگی شهری گران است.

مالیات ها خیلی بالا است.

در دسترس بودن محدود کالاهایی که به آنها عادت دارید.

خانه ها گران هستند و حتی در سال 2022 شاهد تورم و رشد قیمت بسیار وحشتناک املاک در کانادا بودیم. که در نهایت دولت دخالت کرد.

مراقبت های بهداشتی می تواند با تاخیر همراه شود.

 شاید مجبور باشید مقداری فرانسوی یاد بگیرید

ویزای طلایی کانادا چیست؟

ویزای طلایی کانادا به کارآفرینان این امکان را می دهد که با اقامت دائم در 1 کشور برتر برای زندگی با کیفیت در سال 2022 سرمایه گذاری کنند و از مزایای مشابه کانادایی ها برخوردار شوند، که شامل آموزش عمومی رایگان و مراقبت های بهداشتی همگانی می شود.

دعوت به ارسال تجربیات واقعی شما هموطنان عزیز

امیدوارم اطلاعات مربوط به سوالات واجد شرایط بودن اکسپرس اینتری کانادا برای شما مفید بوده باشد. خواهش میکنم. اگر موضوعی بود. که برای شما مفید بوده یا جائی اگر تجربه خاصی دارید. زیر همین مطلب آن را با من و بقیه فارسی زبانان عزیز به اشتراک بگذارید.مطمئنا ارائه تجربیات واقعی شما عزیزان می تواند. بسیار به عزیزانی که علاقه مند هستد. کمک کند.

برای مطالعه مباحث اول مراحل جذب نیروی کار و اخذ اقامت دائم کانادا از طریق اکسپرس اینتری  و  دوم نحوه محاسبه امتیاز اکسپرس اینتری کانادا  و بخش سوم نکات مهم برای تهیه مدارک اکسپرس اینتری و بخش چهارم نحوه پرکردن پروفایل اکسپرس اینتری  بخش پنجم ارسال دعوتنامه اکسپرس اینتری دولت کانادا  و بخش ششم اگر درخواست اقامت دائم  کانادا تائید شده  و COPR برای شما صادر شده بر روی هر مطلب کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مستقیم از سایت اداره مهاجرت کانادا اینجا کلیک کنید.