قدم چهل و دوم و آزمون ششم
قدم چهل و دوم و آزمون ششم
سلام و درود به همه دوستان عزیز همراه، سعید کاظمی هستم و با دوره رایگان نود قدم آموزش کسبوکار همراه شما عزیزان هستم. همانطور که در ابتدای دوره خدمت شما گفتم. بعد از هر شش قدم یا درس، یک مرور و پرسشوپاسخ داریم. خیلی پیچیده و سخت نیست. فقط لازم است. به سؤالات پاسخ بدهید. تا مطمئن شوید. مفاهیم را یاد گرفتید. فقط لازم است. ده تا پانزده دقیقه وقت بگذارید. پس با قدم چهل و دوم و آزمون ششم همراه من باشید.
برای هر درس تنها دو تا سه سؤال و در مجموع ۱۵ سؤال قراردادم. تا یک طوفان فکری در ذهن شما ایجاد گردد و مفاهیم کامل در ذهن شما ثبت گردد. وقتی ما پرسش و پاسخ را مطالعه می کنیم. ذهن ما کامل به موضوع مسلط می گردد. مخصوصا با نوشتن موضوعات، پس نیم ساعت وقت بگذارید و درسهای آموزش رایگان کسب و کار من از قدم سی وشش تا چهل ویک را گوش کنید یا مطالعه بفرمائید. منتظر نظرات ارزشمند شما هستم. اگر هر روز کارهای تکراری می کنید و منتظر تغییرات بزرگ هستید. سخت در اشتباه هستید. بلند شو یک تکونی به خودت بده.
۱-مفهوم نیچ یا گوشه بازار چیست؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
۲- آیا شما در کسب وکار خودتان گاو بنفش را شناسائی کردید؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
۳– اقیانوس قرمز کسب و کار شما کجاست؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
۴– با فروش محصول ارزان و بی کیفیت هیچ وقت برند می شوید؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
۵– چطور کالا و خدماتی را ارائه بدهیم؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
6– ایا کالا و خدمتی ارائه می دهید که خودتان حاضر به ارائه آن به خانواده خودتان هستید؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
۷– اهمیت مکان یا محل ارائه محصول یا خدمت در افزایش فروش؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
۸– ایا مشتریان هدف خودتان را انتخاب کردید؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
۹– تعریف mvp چیست ؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
۱۰- چرا باید محصول یا خدمت مورد نظر من را یک مشتری بخرد؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
۱۱– چرا باید محصول یا خدمت من را بخرد؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
۱۲– آیا محصول یا خدمت من یک ارزش برای مشتری ایجاد می کند؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
۱۳- ایا درد و نیاز مشتری احتمالی را شناسائی کردید؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
۱۴-ایا در طول زمان بر اساس بازخورد مشتریان و سوالات انها نوع محصول یا خدمت خودتان را تغییر داده اید؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
۱۵- در مجموع به محصول یا خدمت نهائی خودتان رسیده اید یا نیاز به مشاوره برای انتخاب نهائی دارید؟
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
امیدوارم جوابهای قدم چهل و دوم و آزمون ششم را کامل بدهید و آماده بشوید. برای ادامه قدمها در سایت سعید کاظمی و اگر علاقه دارید قدم چهل و یکم را مطالعه کنید. اینجا کلیک کنید. برای رفتن به قدم چهل وسوم اینجا کلیک کنید.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.