چگونه پروفایل اکسپری اینتری را کامل کنیم

پر کردن پروفایل برای اکسپرس اینتری

در ادامه بحث قبلی یا بخش چهارم که در مورد آماده سازی مدارک و نکات مهم برای جذب مهاجر از طریق نیروی متخصص یا اکسپرس اینتری کانادا بود. امروز می خواهم. نکات مهم برای در مورد پر کردن پروفایل برای اکسپرس اینتری کانادا که برای شما ترجمه کردم. خدمت شما عزیزان ارائه بدهم. امیدوارم مفید باشد. خیلی موارد با جزئیات و یک به یک گفته شده و باید تمام موارد را با حوصله مطالعه کنید و به نکات کلیدی توجه بفرمائید.

اگر بر اساس توضیحاتی که در بخشهای قبلی خدمت شما دادم. یکی از روشهای اقامت دائم از طریق اکسپرس اینتری به شما تعلق می گیرد و امتیازبندی دولت کانادا را برای خودتان یا همسرتان بررسی کردید و واجد شرایط بودید. و در نهایت نکات خیلی مهم و کلیدی برای آماده سازی مدارک را می توانید. براحتی تهیه کنید. پس آماده باشید. تا پروفایل اکسپرس اینتری را برای خود بازکنید و تمامی فرمها را پر کنید. دولت کانادا در بخشهای مختلف سایت خیلی تلاش کرده. نکات مهم که شاید برای یک متقاضی مهاجرت مفید باشد. را با جزئیات ذکر کند. برای همین می بینید. که موضوعات مختلف بارها در بخشهای مختلف سایت تکرار می گردد. علتش شفاف سازی قوانین و فرآیندها می باشد.

مراحل  جذب نیروی کار اکسپرس اینتری کانادا 2022

برای تکمیل پروفایل خود به موارد زیر نیاز دارید:

دستورالعمل ها را برای ایجاد یک حساب دنبال کنید (اگر قبلاً ندارید).

پس از ثبت نام یک کد برای شما ایجاد می گردد. و زمانی که کد مرجع شخصی خود را از شما خواست وارد کنید (فقط در صورت داشتن کد).

 مشخصات شخصی خود را وارد کنید.

حساب خود را ایجاد کنید یا اگر از قبل پروفایل دارید. وارد آن شوید

اطلاعات از اسناد خاص (به عنوان مثال، نتایج آزمون زبان) و غیره را آماده کنید.

عنوان و کد شغلی طبقه بندی ملی مشاغل (NOC) را در فرمها ثبت کنید.

شما می توانید در هر زمان از پروفایل خارج شوید. اطلاعات شما در حساب شما ذخیره می شود.

شما 60 روز فرصت دارید تا پروفایل اکسپرس انتری خود را تکمیل و ارسال کنید. در غیر این صورت، باید دوباره شروع کنید.

هنگامی که پروفایل خود را پر کردید، می توانید آن را به صورت آنلاین ارسال کنید. ما متوجه خواهیم شد که شما برای کدام برنامه مهاجرتی تحت اکسپرس اینتری واجد شرایط هستید.

واجد شرایط بودن درخواست به عنوان کارگر ماهر فدرال (Express Entry)

هنگامی که پروفایل  خود را پر کردید، می توانید آن را به صورت آنلاین ارسال کنید. ما متوجه خواهیم شد که شما برای کدام برنامه مهاجرتی تحت اکسپرس اینتری واجد شرایط هستید.

تغییرات در سیستم اکسپرس اینتری

اکنون می توانید تا 50 امتیاز اضافی برای مهارت های قوی زبان فرانسوی کسب کنید (حتی اگر زبان فرانسه زبان دوم شما باشد).

اگر دعوت نامه ای برای درخواست در تاریخ 29 ژوئن 2021 یا بعد از آن دریافت کردید، باید ظرف 60 روز درخواست خود را برای اقامت دائم ارسال کنید.

دسته بندی مشاغل تجربه کار ماهر کانادا

مشاغل ماهر برای برنامه تجارت ماهر فدرال تحت این گروه های طبقه بندی ملی مشاغل NOC  سازماندهی می شوند این گروهها شامل:

72 بازرگانی صنعتی، برقی و ساختمانی

 73، معاملات تعمیر و نگهداری و عملیات تجهیزات

82، سرپرستان و مشاغل فنی منابع طبیعی، کشاورزی و تولیدات وابسته

92، سرپرستان پردازش، تولید و تاسیسات و اپراتورهای کنترل مرکزی

632، سرآشپزها و آشپزها

633 قصابی و نانوایی

گروه های اصلی NOC به مشاغل مختلف تقسیم می شوند و همه آنها از نوع مهارت B هستند.

شما باید نشان دهید که وظایف مندرج در بیانیه اصلی شرح شغلی در NOC را انجام داده اید. این شامل تمام وظایف ضروری و بیشتر وظایف اصلی ذکر شده است. اگر نشان ندهید که تجربه شما مطابق با شرح NOC است، درخواست شما را رد می‌کنیم.کد NOC، عنوان و نوع یا سطح مهارت را برای شغل خود پیدا کنید.

تجربه کاری تنها پس از واجد شرایط بودن برای انجام مستقل شغل به حساب می آید.

احتمالاً باید برای ارزیابی تجارت خود به استان یا منطقه بروید. همچنین ممکن است به یک کارفرما در کانادا نیاز داشته باشید تا به شما تجربه و آموزش بدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارزیابی، باید به وب سایت سازمانی که تجارت استان/منطقه ای را که می خواهید در آن زندگی و کار کنید، اداره می کند، بروید. بسته به جایی که می خواهید بروید، فرآیندها متفاوت است.

هر وب سایت دارای جزئیات بیشتری در مورد گواهینامه های صلاحیت برای کار در آن استان یا منطقه در یک حرفه تخصصی خاص و کارهایی است که برای دریافت آن باید انجام دهید. اگر تجارت شما توسط یک استان یا منطقه تنظیم نمی شود، ممکن است تحت نظارت فدرال باشد (به عنوان مثال، مکانیک هواپیما) می توانید با مراجعه به وب سایت مرکز اطلاعات کانادا برای اعتبارنامه های بین المللی متوجه شوید که چه کسی تجارت شما را تنظیم می کند.

اگر یک استان اختصاصی به مهارت و تخصص شما نیاز دارد. موجب افزایش امتیاز می گردد.

اگر برای یکی از برنامه های فوق واجد شرایط هستید، می توانید از طریق اکسپرس اینتری برای برنامه استانی نامزد نیز درخواست دهید. اگر نامزد شوید، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد تا بتوانید سریعاً از شما دعوت شود که درخواست بدهید.

پروفایل اکسپری اینتری

فرم آنلاین را پر کنید.

اگر می خواهید به عنوان یک مهاجر ماهر به کانادا بیایید، اولین قدم شما این است که مشخصات خود را به استخر اکسپرس اینتری ارسال کنید.در این استخر شما را با دیگرانی که واجد شرایط هستند قرار می دهیم. سپس به شما نمره می دهیم و با استفاده از چندین  فاکتور رتبه بندی می کنیم. بعد از آن از شما دعوت می کنیم تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید (اگر یکی از نامزدهای برتر هستید) دقت کنید.فقط در صورتی می توانید به صورت آنلاین درخواست دهید که ما برای شما دعوت نامه ارسال کنیم.

نکته مهم: تکمیل پروفایل  اکسپرس انتری آنلاین یا ورود به استخر تضمین نمی کند که ما از شما دعوت می کنیم برای اقامت دائم درخواست دهید.

اگر متاهل هستید یا شریک زندگی مشترک دارید، یکی از شما باید متقاضی اصلی باشد. این شخص پروفایل را تکمیل و ارسال می کند و همسر یا شریک زندگی را در آن لیست می کند.متقاضی اصلی شما باید یکی از زوجین  باشد که به احتمال زیاد:

شرایط واجد شرایط بودن را برآورده میکند یا بیشترین امتیاز را در فاکتورهای انتخاب کسب می کند(در صورت درخواست تحت برنامه کارگران ماهر فدرال) یا بیشترین امتیاز را در سیستم رتبه بندی جامع اکسپرس اینتری کسب می کند.

در مجموع این ابزار یا سیستم یک عدد (کد مرجع شخصی) به شما می دهد. کد مشابه این : JM1234567890. برای شما صادر می کند. از این شماره برای انتقال اطلاعات خود از ابزار به پروفایل  اکسپرس اینتری خود استفاده کنید.

وقتی در استخر هستید چه کاری انجام دهید.

در حالی که در استخر منتظر می مانید، برای پذیرش دعوت نامه برای درخواست آماده شوید. اگر از شما دعوت به درخواست کنیم، 60 روز فرصت دارید تا یک درخواست کامل را ارسال کنید.

مدارک خود را آماده کنید.آماده بودن مدارک شما، درخواست را در مدت 60 روز آسان تر می کند.

تست های زبان: بررسی کنید که نتایج آزمون زبان شما معتبر باشد. اعتبار آنها 2 سال پس از تاریخ نتیجه آزمایش است. آنها همچنین باید در تاریخ درخواست اقامت دائم معتبر باشند.

اگر نتایج شما قبل از آن منقضی شود، باید:دوباره تست شود یا قبل از انقضای نتایج آزمایش خود (در صورت امکان) درخواست دهید یا دعوت را رد کنید و به استخر برگردید تا در آینده مجدد مورد ارزیابی قرار گیرید. 

اگر برای اقامت دائم با نتایج آزمون زبان که منقضی شده است درخواست دهید، ما درخواست شما را رد می کنیم.

گواهی پلیس:برای خود و هر یک از اعضای خانواده تان که 18 سال یا بیشتر دارند، باید گواهی پلیس دریافت کنید.

در برخی از کشورها، گرفتن گواهینامه پلیس ممکن است زمان زیادی ببرد. اکنون که در استخر هستید آنها را بخواهید تا بتوانید قبل از پایان 60 روز آن را ارسال کنید.

با Job Match کار پیدا کنید:می توانید با ایجاد یک حساب Job Match در Job Bank، جستجوی شغل خود را شروع کنید. Job Bank پایگاه داده ای است که می تواند به شما کمک کند تا شما را با کارفرمایانی که به دنبال کارگرانی با مهارت های شما هستند هماهنگ کنید.

برای انجام این کار، به کد اعتبارسنجی Job Seeker که هنگام ارسال پروفایل  خود دریافت کرده اید، نیاز دارید. هنگامی که به کانادا آمدید، می توانید برای یافتن شغل از Job Bank استفاده کنید.

اکسپرس اینتری کانادا

سعی کنید امتیاز خود را بهبود بخشید

هنگامی که در استخر هستید، می توانید امتیاز خود را بهبود بخشید و شانس خود را برای دعوت شدن برای درخواست افزایش دهید:

دریافت یک پیشنهاد شغلی معتبر توسط:

با استفاده از بانک کار

معرفی خود به کارفرمایان در کانادا با استفاده از هیئت های شغلی بخش خصوصی

تماس با استان ها و مناطق برای در نظر گرفتن شما برای یک برنامه نامزد استانی

بهبود نمره زبان شما

بهبود آموزش شما

کسب تجربه کاری مرتبط بیشتر

پروفایل  خود را به روز نگه دارید

باید مطمئن شوید که اطلاعات پروفایل  شما همیشه درست و دقیق باقی می ماند. اگر وضعیت شما تغییر کرد، باید پروفایل  خود را به روز کنید، برای مثال اگر:

شروع یک حرفه جدید

به دست آوردن یا از دست دادن یک پیشنهاد شغلی

یک آزمون زبان جدید بگیرید

ازدواج کنید یا طلاق گرفتید

فرزند جدیدی دارید یا به فرزند خانودگی قبول کردین

اگر متوجه شدیم که شما اطلاعات نادرستی به ما داده اید یا جزئیات مهم را حذف کرده اید. می توانیم. شما را به مدت 5 سال از ثبت نام مجدد محروم کنیم.

امیدوارم اطلاعات مربوط به پر کردن پروفایل برای اکسپرس اینتری برای شما مفید بوده باشد. و در ادامه این مطالب با موضوع ارسال دعوتنامه و ثبت درخواست اقامت دائم همراه من باشید. پس برای ادامه بحث اینجا کلیک کنید. خواهش میکنم. اگر موضوعی بود. که برای شما مفید بوده یا جائی اگر تجربه خاصی دارید. زیر همین مطلب آن را با من و بقیه فارسی زبانان عزیز به اشتراک بگذارید.

مطمئنا ارائه تجربیات واقعی شما عزیزان می تواند. بسیار به عزیزانی که علاقه مند هستد. کمک کند. این چهارمین بحث از مطالب دولت کانادا در خصوص اکسپرس اینتری می باشد. و برای مطالعه مباحث اول مراحل جذب نیروی کار و اخذ اقامت دائم کانادا از طریق اکسپرس اینتری و  دوم نحوه محاسبه امتیاز اکسپرس اینتری کانادا  و بخش سوم نکات مهم برای تهیه مدارک اکسپرس اینتری اینجا کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مستقیم از سایت اداره مهاجرت کانادا اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *