ارسال دعوتنامه اکسپرس اینتری دولت کانادا و نکات مهم برای درخواست اقامت دائم

ارسال دعوتنامه اکسپرس اینتری دولت کانادا و نکات مهم برای درخواست اقامت دائم

امروز در بخش پنجم برای شما ارسال دعوتنامه اکسپرس اینتری دولت کانادا و نکات مهم برای درخواست اقامت دائم را در سایت سعید کاظمی آماده کردم. در این مرحله مدارک و درخواست شما مورد تائید دولت کانادا قرار گرفته. و در صورتی که تغییر خاصی در مستندات و مدارک شما اتفاق نیافتاده باشد. که موجب کاهش امتیاز شما گردد.

شما باید درخواست اقامت دائم کانادا را در پروفایل خودتان ثبت کنید. بعد از آن برای مصاحبه وانجام آزمایشات دعوت می شوید. که در بخش ششم به این موضوع می پردازم . پس دقت کنید. در این مرحله شاید از همسرتان جدا شده باشید. اما در مراحل ثبت پروفایل بخشی از امتیاز را با مدارک همسرتان اخذ کرده باشید. که در نتیجه این امتیاز را بعد از جدائی از دست خواهید داد. پس با من باشید تا در مورد جزییات و نکات کلیدی این مرحله بیشتر اطلاعات کسب کنید.

اقامت دائم کانادا

کار بعدی پس از ارسال دعوت نامه اکسپرس اینتری چیست

شما باید مدارکی مبنی بر اطلاعاتی که به ما داده اید را در پروفایل  اکسپرس اینتری خود ارائه دهید. ما ارزیابی خواهیم کرد که آیا اطلاعاتی که در درخواست خود ارسال می کنید با آنچه در پروفایل  شما بود متفاوت است یا خیر.اگر متوجه شدیم که شما اطلاعات نادرستی به ما داده اید یا جزئیات مهم را حذف کرده اید، می توانیم:

احتمال دارد درخواست شما را رد کنیم یا شما را فردی غیرقابل اعتماد می دانیم و در نتیجه شما را به مدت 5 سال از درخواست برای آمدن به کانادا به هر دلیلی منع می کنیم.

برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

اول از همه مجدد معیارهای برنامه‌ای را که برای درخواست دعوت شده‌اید بررسی کنید تا مطمئن شوید هنوز واجد شرایط هستید.با درک الزامات برنامه خود، آمادگی بیشتری برای درخواست خواهید داشت. همچنین می تواند به شما در تصمیم گیری برای پذیرش دعوت نامه برای درخواست کمک کند.

اگر تغییرات در وضعیت شخصی شما (یا وضعیت همسر یا شریک زندگی شما) ایجاد شود.

امکان دارد. دیگر امتیاز شما بر اساس این مدارک و مستندات جدید به امتیاز شما در درخواست اولیه نرسد. در نتیجه امکان رد شدن درخواست اقامت دائم شما دارد. تعدادی از مواردی که امکان دارد  در امتیاز شما تاثیر بگذارد.

اگر وضعیت شما (یا وضعیت همسر یا شریک زندگی شما) تغییر کرد، باید قبل از درخواست آنلاین برای اقامت دائم، امتیاز خود را دوباره محاسبه کنید.

امتیاز محاسبه‌ شده مجدد  شما  کمتر از کمترین امتیاز در دور دعوت‌هایتان است، باید دعوت را رد کنید. و اگر تصمیم به درخواست جدیددارید، ممکن است:

درخواست شما را رد کنیم.

هزینه درخواست خود را بازپرداخت نکنیم.

مراحل کار اکسپرس اینتری کانادا

چند نمونه از تغییراتی که می تواند امتیاز شما را کاهش دهد:

شما دیگر یک پیشنهاد شغلی معتبر ندارید

شما دیگر نامزد استانی ندارید

نمرات آزمون زبان شما: منقضی شده اند

پس از آزمایش مجدد شما پایین تر است

اگر دعوت درخواست اقامت دائم کانادا را رد کنید:

 مجدداً در فهرست نامزدهای اکسپرس اینتری قرار می گیرید. اگر هنوز واجد شرایط باشید، در دورهای آتی دعوتنامه مورد بررسی قرار خواهید گرفت.

امتیاز از دور به دور متفاوت است. اگر نمره شما به اندازه کافی بالا نیست، ممکن است از شما دعوت نشود که دوباره درخواست دهید. در برخی موارد، ممکن است مجبور شوید اقداماتی را انجام دهید تا مجدداً از شما دعوت شود. برای مثال، ممکن است لازم باشد:

نمره خود را بهبود ببخشید

پروفایل  اکسپرس اینتری خود را به روز کنید

هیچ تضمینی وجود ندارد که از شما برای درخواست مجدد دعوت شود. با این حال، اگر انتخاب کنید دوباره وارد استخر شوید، رد کردن دعوت تاثیری بر دعوت یا عدم درخواست شما برای درخواست بعدی ندارد.

اگر دعوتی را رد نکنید و ظرف 60 روز درخواست نکنید، دعوتنامه منقضی می شود و پروفایل  شما از استخر حذف می شود. برای در نظر گرفتن در دوره های آتی دعوتنامه، باید مجدد پروفایل  اکسپرس انتری جدید را پر کرده و ارسال کنید. بنابراین باید دوباره در استخر پذیرفته شوید.

اگر برای درخواست اکسپرس اینتری شما  دعوت نامه ارسال  نشد چه باید بکنید

اگر ظرف 12 ماه  پس از ارسال پروفایل  اکسپرس انتری خود برای درخواست دعوت نشدید، پروفایل شما به طور خودکار منقضی می شود. می توانید این تاریخ را در حساب کاربری خود مشاهده کنید.

زمانی که پروفایل شما منقضی شود، از سیستم حذف خواهد شد. شما یک پیام در پروفایل  خود دریافت خواهید کرد.

البته هنوز هم می توانید یک پروفایل  جدید ایجاد کنید. اگر پروفایل  شما در شرف منقضی شدن است، می‌توانید عکس‌های صفحه پروفایل  خود را چاپ کنید تا وارد کردن مجدد داده‌هایتان آسان‌تر شود.

تا زمانی که پروفایل موجود شما منقضی نشده است، یک پروفایل  جدید ایجاد نکنید. اگر این کار را انجام دادید، ابتدا باید پروفایل  موجود خود را پس بگیرید.اگر یک پروفایل  جدید ارسال کنید، یک پروفایل  جدید دریافت خواهید کرد.

              نکات مهم  برای درخواست اقامت دائم از طریق  اکسپرس اینتری

مهلت درخواست جدید: اگر دعوت نامه ای برای درخواست در تاریخ 29 ژوئن 2021 یا بعد از آن دریافت کردید، باید ظرف 60 روز درخواست خود را برای اقامت دائم ارسال کنید.

قبل از درخواست برای اقامت دائم: تنها در صورتی می توانید برای اقامت دائم از طریق اکسپرس اینتری درخواست دهید که دعوت نامه ای برای درخواست دریافت کرده باشید.

پس از دریافت دعوت نامه برای درخواست: به دلیل کووید-19 تغییراتی در نحوه پردازش برنامه‌ها ایجاد شده است. بررسی کنید که چگونه تحت تأثیر قرار می گیرید.

دعوتنامه اکسپرس انتری شما برای درخواست فقط 60 روز معتبر است. باید فوراً فرم آنلاین را پر کنید تا بتوانید تمام اطلاعات و مدارک مورد نیاز خود را قبل از منقضی شدن دعوتنامه خود دریافت کنید.

امیدوارم اطلاعات مربوط به ارسال دعوتنامه اکسپرس اینتری دولت کانادا و نکات مهم برای درخواست اقامت دائم برای شما مفید بوده باشد. و در ادامه این مطالب با موضوع ششم و نهائی که در مورد اگر درخواست اقامت دائم  کانادا تائید شده  و COPR برای شما صادر شده تا ورود به کانادا  چه باید بکنیم با من باشید. پس برای ادامه بحث اینجا کلیک کنید. خواهش میکنم. اگر موضوعی بود. که برای شما مفید بوده یا جائی اگر تجربه خاصی دارید. زیر همین مطلب آن را با من و بقیه فارسی زبانان عزیز به اشتراک بگذارید.

دعوت به ارسال تجربیات واقعی شما هموطنان عزیز

مطمئنا ارائه تجربیات واقعی شما عزیزان می تواند. بسیار به عزیزانی که علاقه مند هستد. کمک کند. این مطلب پنجمین بحث از مطالب دولت کانادا در خصوص اکسپرس اینتری می باشد. و برای مطالعه مباحث اول مراحل جذب نیروی کار و اخذ اقامت دائم کانادا از طریق اکسپرس اینتری  و  دوم نحوه محاسبه امتیاز اکسپرس اینتری کانادا  و بخش سوم نکات مهم برای تهیه مدارک اکسپرس اینتری و بخش چهارم نحوه پرکردن پروفایل اکسپرس اینتری  بر روی هر مطلب کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مستقیم از سایت اداره مهاجرت کانادا اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *